Aveți dreptul de a verifica dacă ați primit exact ce ați comandat!

Plătiți după ce deschideți coletul și vă asigurați că ați primit produsul comandat, în stare perfectă. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru produsele vândute și expediate de Voltsan și este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.

Cum funcționează serviciul?

În momentul primirii comenzii, puteți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Acest serviciu vă oferă doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Dacă în urma deschiderii coletului constatați că produsul comandat nu este în stare perfectă şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, vă recomandăm să refuzați comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completați un Proces verbal de constatare, în prezența curierului în momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

Dacă ați achitat comanda online și în urma deschiderii coletului ați decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituită în contul din care ați efectuat plata, în cel mai scurt timp.

În cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, dacă în urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constatați că unul dintre produse nu se află în stare perfectă și decideți refuzarea acestuia, procedura implică returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achită transportul?

În cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de către cumpărător.