Pentru toate produsele vândute și livrate de către Voltsan beneficiați de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

Certificatul de garanție

Înainte de a trimite produsul înapoi căutați certificatul de garanție al acestuia.

Dacă certificatul de garanție a fost emis de producător, înseamnă că a fost în cutia în care ați primit produsul.

Produse cu certificat de garanție emis de producător

Pentru produsele vândute de Voltsan veți primi certificat de garanție emis de producător sau distributor în format tipărit. Îl găsiți în cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Păstrați certificatul ca să puteți beneficia de garanție, dacă va fi nevoie.

Dacă produsul se defectează în perioada de garanție, reparația este asigurată de rețeaua de service autorizat a producătorului/ distribuitorului în centrele specificate în certificat. Trebuie doar să duceți produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat în certificat care va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.

Condițiile de acordare a garanțiilor pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale fiecărui producător, la nivel național.

Repararea produselor cu certificat de garanție emis de producător / distribuitor

1. Căutați în certificatul de garanție lista de centre de service partenere ale producătorului sau distribuitorului.

2. Mergeți cu produsul la cel mai apropiat centru de service mentionat în certificat care se va ocupa de repararea produsului.

3. Puteți veni cu produsul și in showroom-ul Voltsan sau să il trimiteți pentru reparare completând formularul de Reparație. Noi vom direcționa produsul către centrul de service autorizat de producător/ distribuitor și după reparare îl vom înapoia în showroom sau prin curier, în funcție de modul în care ați trimis produsul în service.

Dacă produsul este încă în perioada de garanție veți beneficia în mod gratuit de repararea sau înlocuirea produsului. Dacă perioada de garanție a expirat, costurile pentru repararea sau înlocuirea produsului vor fi suportate de către dvs.

Completați formularul aici și vom reveni cu o soluționare în cel mai scurt timp.

Formular reparație produs