Livrarea produselor comandate de la Voltsan se efectuează pe întreg teritoriul României, prin modalitatea de livrare disponibilă și afișată.

Pentru mai multe detalii vă punem la dispoziție numerele de telefon (+40) 746 061 308 / (0339) 401 452 sau ne puteți contacta prin email pe adresa office@voltsan.ro.

 

Livrarea comenzilor se poate face prin următoarele modalități:

– Livrare prin Curier

– Ridicarea din magazin

1. Livrarea prin Curier

Livrarea produselor se realizează și prin intermediul firmelor de curierat cu care Voltsan a încheiat un contract. Livrarea are loc din depozitul online către adresa menționată în comandă, cu costul afișat înainte de finalizarea acesteia.

În cazul livrării prin curier, aveți posibilitatea să deschideți coletul și să intrați în posesia produselor după ce semnați documentele de transport și ați achitat contravaloarea comenzii (dacă ați optat pentru plata ramburs).

 

Condiții de transport prin curier:

– costul pentru livrarea produselor prin curier este achitat de către client;

– costul de livrare este determinat în principal de greutatea și volumetria produselor;

– termenul de livrare este cel specificat în momentul plasării comenzii (în secțiunea “sumar comandă”) și este comunicat și în e-mailul de confirmare.

 

Livrarea produselor se efectuează conform programului de lucru al curierului, de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 – 17.00.

Taxa de livrare este de 23.00 lei pentru comenzile cu valoare mai mică de 299 lei, iar pentru comenzile ale căror valoare depășesc 299 lei este transport gratuit.

 

Transportul este asigurat până în zonele unde mașinile pot parca în condiții de siguranță.

Dacă la numerele de telefon comunicate în comandă ca date de contact nu răspunde nimeni, nu ne asumăm răspunderea pentru neplăcerile cauzate de întârzieri. În acest caz, transportul va fi reprogramat.

Nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile în livrarea mărfurilor cauzate de forța majoră (inundații, căi de acces înzăpezite, impracticabile). În acest caz, transportul se va reprograma.

 

Recomandări

În momentul recepționării produselor, vă rugăm să prezentați curierului un act de identitate, dacă acesta vă este solicitat;

Vă rugăm să verificați integritatea coletului;

Vă rugăm să refuzați primirea coletului dacă ambalajul prezintă urme vizibile de deterioare, murdărie sau sesizați că produsul nu se prezintă în stare bună (din interior se aud zgomote de produs spart) și să solicitați curierului completarea unui Proces Verbal pentru colet deteriorat la livrare.

2. Ridicarea din magazin

Dacă nu doriți să așteptați livrarea comenzi, Voltsan vă pune la dispoziție serviciul de “Ridicare din magazin”. Prin intermediul acestuia puteți rezerva produsele în magazinul fizic Voltsan în care ați plasat comanda, achitând contravaloarea produselor, apoi vă așteptăm în magazin pentru a ridica marfa. Această opțiune este valabilă pentru produsele disponibile în stocul magazinului. Disponibilitatea produselor este semnalată în pagina de listare sau în pagina individuală a produsului.

 

Avantajele acestui serviciu sunt:

– alegerea produselor din fața calculatorului;

– nu este necesar să așteptați livrarea produselor;

– în momentul sosirii la magazin, produsele sunt pregătite.

 

Pentru clienții care vor să beneficieze de acest serviciu, Voltsan le pune la dispoziție următoarele modalități de plată:

– plata online cu cardul;

– plata prin OP.

 

Pașii care trebuie efectuați sunt următorii:

– După adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături se apasă butonul “Finalizează comanda”.

– Completați datele de facturare și livrare, iar în secțiunea modalității de livrare bifați opțiunea “Ridicare din magazinul Voltsan”.

– În pasul următor, se selectează modalitatea de plată dorită, apoi se apasă butonul “Finalizează comandă”.

 

La plasarea comenzii veți primi un e-mail cu titlul “Comandă confirmată”. După verificarea stocurilor și rezervarea produselor, veți primi un alt e-mail cu titlul “Produsele sunt pregătite pentru ridicare” prin care veți fi informat că produsele au fost pregătite și sunteți așteptat în magazin pentru a le ridica. La sosirea în magazin, vă rugăm să vă adresați angajaților.

După primirea e-mail-ului “Produsele sunt pregătite pentru ridicare” produsele vor fi rezervate în magazin timp de 48 de ore. Dacă se dorește decalarea acestui termen, clienții sunt rugați să trimită o solicitare pe adresa de e-mail office@voltsan.ro sau la telefon (+40) 746 061 308 / (0339) 401 452.

Modificare sau anulare comandă

Posibilitatea anulării unei comenzi sau livrări este disponibilă în contul dvs. de client, secțiunea „Comenzile mele”.

În cazul în care anularea nu mai este posibilă din cont, dacă v-ați răzgândit și nu mai vreți un produs din comandă, vreți alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei nici unul dintre produsele comandate, ne puteți anunța cât mai repede la (+40) 746 061 308 sau (0339) 401 452. Colegii noștri de la Suport vor face tot posibilul să vă modifice sau să anuleze comanda.